Kevin Smith rusza z autorskim imprintem w Dark Horse Comics - jego linia będzie nazywać się Secret Stash Press, na cześć (jak nietrudno się domyślić) jego sklepu z komiksami w New Jersey. W jego ramach będą publikowane pozycje do scenariuszy kochanego przez nerdów filmowca, a na pierwszy ogień pójdzie "Masquerade". Ośmiozeszytowa mini-seria traktująca o początkującej mścicielce zadebiutuje na jesień i to w zasadzie wszystko, co wiadomo o tym tytule, ale tuż po niej wystartuje antologia "Quick Stops". Historie publikowane na jej łamach będą osadzone View Askewniverse. Powiem, że trochę się jaram i pewnie sprawdzę co i zacz. Od lat jestem fanem filmów Kevina. Faktem jest, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Oboje pracowaliśmy w naszych własnych sklepach z komiksami, pracowaliśmy w branży filmowej, ale przede wszystkim namiętnie kochamy komiksowe medium - słodził Smithowi w oficjalnym komentarzu prezes i założyciel DHC, Mike Richardson.
Dodajmy, że również Matt Kindt rozpocznie współpracę z Dark Horse na podobnych zasadach. Pierwszym tytułem jego imprintu o nazwie Flux House, będzie czterozeszytowe "Mind Mgmt: Bootleg". Jak sam tytuł wskazuje będziemy mieli do czynienia z jakąś formą kontynuacji jego autorskiego projektu. Wrażenie musi robić zestaw rysowników zaangażowanych w ten projekt - Farel Dalrymple, Jill Thompson, David Rubín i Matt Lesniewski to więcej, niż zgrabny line-up.
Frank Miller podpisał umowę z Fan Expo HQ, na mocy której będzie ekskluzywnym gościem wyłącznie na imprezach pod tym szyldem przez najbliższe trzy lata, aż do 2025 roku. Ojciec "300", "DKR" czy "Ronina" nie pojawi się na C2E2, ECCC, MCM, w Lucce czy w Angouleme, ale na mocy wyjątku będzie gościł na dwóch największych comic-conach w USA, czyli na SDDC oraz NYCC. Dwie najbliższe imprezy, na których pojawi się Miller odbędą się w maju (Megacon na Florydzie) oraz w sierpniu (Fan Expo w Bostonie). Przyznam szczerze, że nie pamiętam, abym kiedykolwiek słyszał o tego typu porozumieniu między artystą, a organizatorami imprez komiksowych. Fan Expo HQ jest jednym z największych producentów comic-conów na świecie. Organizuje tego typu imprezy w Kanadzie i USA. Marka należy do Informa PLC, brytyjskiej grupy wydawniczej, notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych i znajdującej się na indeksie FTSE 100.


Kilka oryginalnych grafik Jona Bogdanove`a do "Śmierć Supermana" pochodzących z jego prywatnej kolekcji znalazło nowych właścicieli za pośrednictwem Heritage Auctions. Jak donosi serwis "Bleeding Cool" prace zostały sprzedane za łączną kwotę około 513 000 dolarów. Lwią część z tej kwoty stanowi rysunek użyty jako okładka wydania TPB, który sprzedano za 204 tysiące i może to być najwyższa suma wyłożona za tego typu pracę. Jest mi niezwykle trudno ocenić kwoty, jakie zostały osiągnięte na tej aukcji, ale 50 tysięcy za podwójny splesz z pamiętną sceną konduktu pogrzebowego z "The Man of Steel" #20 wydaje mi się całkiem przystępną ceną.

Jej opis przedstawia się następująco (za: Batcave):
Coś jest strasznie nie tak z Batmanem. Bez względu na testy, które Bruce przeprowadza, ani liczby, które liczy, największy detektyw na świecie nie może ustalić źródła tego pełzającego strachu – jego własnych wewnętrznych demonów i nadciągającej śmiertelności. Nie jest sam w uścisku tego terroru, ponieważ wydaje się, że prawdziwe demony skradają się przez cienie Gotham City, odpowiadając na wezwanie dziwnej melodii, która nawiedza Gotham… i wydaje się, że zmienia mieszkańców w coś “innego”.
Kurtyny unoszą się nad nową, przerażającą tajemnicą, gdy Batman próbuje dowiedzieć się, co dzieje się zarówno z miastem, które chroni, jak i jego własnym umysłem w tej bujnej, operowej tajemnicy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz