piątek, 15 stycznia 2010

#348 - The Batmans: Track 23 - Łukasz Ryłko

Pochodzący z Krakowa Łukasz Ryłko, zaliczył znakomity debiut w roku 2007, publikując w Kulturze Gniewu "Śmiercionośnych". Obecnie pracuje nad jego kontynuacją, a na swoim koncie ma również ilustracje do klasycznych powieści science-fiction (między innymi "Wehikuł czasu" Wellsa, "Dwadzieścia tysięcy mil podmorskiej żeglugi" Verne'a) dla amerykańskiego wydawnictwa 7th Voyage Production. W 2005 roku na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi zdobył trzecie miejsce w kategorii amatorów/debiutantów, a rok później - pierwszą. Jak Ryłko rysuje możecie zobaczyć na często aktualizowanym blogu, a biurko, przy którym rysuje komiksy - na Motywie Drogi. (KO)Zwycięzcą dzisiejszej edycji jest Robert Wyrzykowski, który jako pierwszy po 28 godzinach i 5 minutach odgadł dzisiejszego twórcę! Gratulujemy i dziękujemy!

Wczorajsza zagadka wydawała mi się całkiem prosta, ale wygląda na to, że chyba tylko dlatego, iż znam całą ilustrację. Zgadujcie więc dalej! Dziwi mnie też to, że nie zgadł ani Łukasz Okólski, a Łukasz Babiel nawet nie wziął udziału w tej edycji. To pisałem ja - Łukasz Mazur.

Dzisiaj będzie mniej enigmatycznie niż ostatnio. Dwudziesta trzecia odsłona Muzycznych Mrocznych Batmanów jest dziełem polskiego komiksiarza... A którego konkretnie to jak zwykle zadanie dla Was! Po prawej próbka grafiki, której całość do wglądu za 24 godziny - oczywiście tylko wtedy gdy w komentarzach padnie prawidłowa odpowiedź. Ale szczerze powiedziawszy, to wydaje mi się, że w tym przypadku jest to całkiem prosta sprawa i wskazanie twórcy nie powinno być problemem. Powodzenia! (a.)

17 komentarzy:

holcman pisze...

Łukasz Okólski?

Maciej Pałka pisze...

Jaszczu?

Kuba Oleksak pisze...

Obaj już byli :)

Ystad pisze...

eee... Wonder ?

kolec pisze...

Graphicus?

Olga Wróbel pisze...

W tym tygodniu też nie wiem.

Anonimowy pisze...

- Babciu, dlaczego masz taką dużą głowę?
- Żeby Cię lepiej zrozumieć :)

Łukasz Okólski pisze...

może Daniel Chmielewski (a Olga taką małą ściemą nas tu raczy dla zmyłki :D)

Łukasz Okólski pisze...

a nie, właśnie sprawdzilem ze Daniel też już był...

Łukasz Mazur pisze...

Za 9h chciałbym móc bardzo pokazać Batmana w całości ;)

(czyt. zgadujcie dalej!)

Maciej Pałka pisze...

Śledziu?

Anonimowy pisze...

koko

robwajler pisze...

Łukasz Ryłko, skoro podpowiadasz tak z tymi Łukaszami?

robwajler pisze...

Albo Łukasz Mieszkowski.

Łukasz Mazur pisze...

TAK TAK TAK! ŁUKASZ RYŁKO!

robwajler pisze...

YEE-HAW!

Co wygrałem, co wygrałem?

Kuba Oleksak pisze...

Ucisk dłoni prezesa :)