poniedziałek, 22 grudnia 2008

#98 - Nerd Pride

Podczas ataku Sentineli na Genoshę zginęło 16 milionów mutantów, a wyspa, która miała stać się azylem dla genetycznych odmieńców, stała się ich grobem. Wśród ofiar był również sam Mistrz Magneztyzmu, Erik Lehnsher, Magneto. Marzenia o pokojowej koegzystencji homo sapiens z homo superior okazały się altruistyczną mrzonką, bo ludzie zawsze będą nienawidzili mutantów. Magneto miał jednak racje.

Swego czasu na Motywie rozgorzała dyskusja o komiksowej odzieży – czy lepsze koszulki są w Zarze czy w H&M, czy bardziej nerdowe są te z Wolverinem, czy Hulkiem. Ale najbardziej nerdowa jest ta:

No i kto jest ultra-geekiem teraz, huh?

Rzecz jasna nie jest to oryginalna koszulka, tylko wersja DIY wykonana przez moją Mikołajkę. I jest biała, bo nieładnie wyglądam w czerwonym kolorze. A fioletowej nie dało się zrobić. Pierwowzór, czyli t-shirt Quentina Quire`a, zbuntowanego studenta z Instytutu Xaviera wygląda tak:

W sumie mam też podobne okulary.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

O matko, a moglibyście podzielić się szablonem? :)

Marcin Łuczak pisze...

Ja również nie pogardzę, bo wygląda zajebiście!! :)

Anonimowy pisze...

fak, ale czadowy tiszert! pogratulować tylko Mikołajki stary, pogratulować :-)

Kuba Oleksak pisze...

Dzięki za gratulacje :) Konrad, Iron - w związku z tym, że to prezent był, to nie jestem fizycznie w posiadaniu szablonu. Myślę, że nie będzie problemu, ze znalezieniem go w necie.

Paweł "Trreker" Wojciechowicz pisze...

git!

Łukasz Mazur pisze...

Panowie, specjalnie dla Was z okazji świąt wyguglałem szablonik :)

Jan Sławiński pisze...

Szacun.

Anonimowy pisze...

arcz: dzięki, zapiszę sobie na czarną godzinę :)

Łukasz Mazur pisze...

Do usług!

PS. Tak mi się skojarzyło ;)

pawelk pisze...

Dyskusja była, ale u Gonza.
A koszulka rządzi.
Teraz czekam na okolicznościową z okazji Batman R.I.P.. :)

Kuba Oleksak pisze...

Gonzo, Moyw - przerpaszam zainteresowanych za pomyłkę :)