piątek, 5 lutego 2010

#365 - The Batmans: Track 26 - Piotr Kamiński

Piotrowi Kamińskiemu pozwoliłem samemu napisać parę słów od siebie, oto one: "Kilka zdań to może być nawet za dużo. Mój staż zarówno w rysunku, jak i komiksie jest niewielki. Tym pierwszym zajmuję się od czterech lat, a webkomiksem od około roku. Pełen nadziei i całkowicie zielony w świecie komiksu internetowego ruszyłem z projektem "Long Story", który był całkowicie nieprzemyślany i szybko upadł. Następnie urodziłem kilka plansz "Orka", którego zawiesiłem, ale zamierzam do tego wrócić w formie pasków, gdy skończę "Blanka". No właśnie, aktualnie zajmuje się projektem "Akta: Blank", nad którym pracuje razem z Arturem Dominem. Do tej pory nic spod mojej ręki nie pojawiło się na papierze, jednak jakiś stary nie jestem, więc mam nadzieję to jeszcze zmienić. Wszystko jeszcze przede mną, a nie za mną. Moje pracę można obejrzeć na blogu. Konta digartowego nie podaje bo w sumie go praktycznie nie używam." (KO)

Wykorzystując fakt, że cała potencjalna konkurencja siedzi w Poznaniu, oraz popisując się zdolnością obsługi google'a, Mariusz "Wonder" Ciechoński, jako pierwszy człowiek na Ziemi ustrzelił w naszej zabawie klasycznego hattricka! Gratulujemy!

Minęły 24 godziny, a prawidłowej odpowiedzi jak nie było tak nie ma. Pora wiec na małą podpowiedź, która mam nadzieję ułatwi rozwiązanie zagadki (choć ta, przyznaję, nie jest łatwa). Nasz dzisiejszy twórca oprócz tego, że ma do czynienia z orkami, to prowadzi jeszcze pewne akta.

Dzisiaj muzyczna zagadka atakuje z samego rana, tak aby jak najwięcej osób mogło się na nią załapać jeszcze przed wyjazdem do Poznania na pierwszą edycję tamtejszej Ligatury. Kolorowozeszytowa redakcja zostaje niestety w domach, więc sobotnio-niedzielne cykle newsów z kraju i ze świata powinny o czasie pojawić się na naszej stronie. Ale zanim to nastąpi należy uporać się z dzisiejszą zagadką, którą tradycyjnie przygotował twórca z Polski. Czas na rozwiązanie - 24h. Do boju! (ŁM)

6 komentarzy:

Maciej Pałka pisze...

Marek Rudowski?

kaerel pisze...

Rebelka

Mikołaj Ratka pisze...

Katarzyna Witerscheim znana jako Panna N.

kolec pisze...

MOTS Sebastian?

PKP pisze...

Nikodem Cabała?

wonder pisze...

Teenn?