piątek, 14 marca 2008

#15 - się dzieje w polszy i na świecie (2)

Zapraszam na porcję nowości, czepialstwa i tym podobnych:
- w ostatnich dniach przedstawiono pierwszy trailer do zbliżającego się wielkimi, zielonymi krokami Hulka 2 (do zobaczenia oczywiście na youtube). Nic specjalnego tak naprawdę, ale możemy zobaczyć jak będzie wyglądał Abomination czy sam Hulk (a wygląda całkiem, całkiem, jakby się wzorowali na Hulku w wykonaniu Buscemy).

- jutro Warszawskie Spotkania Komiksowe. Trzeba się ładnie ubrać, posprzątać pokój i umyć zęby, żeby nie było jakiegoś fo pa. Lista komiksów, które będą miały premierę na imprezie co chwila się zmienia, coś dochodzi, coś wypada. 'Objawienia' z Muchy może będą, może nie. 'Authority' zabraknie, a 'Planetary' ma być w najbliższych dniach. Trochę szkoda, ale i tak będzie w co się zaopatrzyć. Najwięcej rzuci tradycyjnie Egmont, w tym bodajże 3 albumy w twardej oprawie, tzw. ekskluziwy. Zabraknie Mandragory, której śmierć / zmartwychwstanie nie jest potwierdzone (tylko serwis komikslandii tak mniej więcej co miesiąc daje informację że już po nich, że jednak nie, że za tydzień nowy Essential X-Men. I tak w kółko). Będzie też sporo zinów komiksowych, sądząc po przykładowych planszach całkiem nieźle będą się one prezentowały. Bez wyjątku. Będzie na co wydać kasę.

- niech mi Bóg wybaczy, a za nim również wszyscy znajomi, ale lubię Cool Kids Of Death. Tak po prostu, po ludzku, lubię. Więc ucieszyło mnie info umieszczone na blogu Kultury Gniewu, że chłopaki wydają niedługo kolejny album. Nazywać się to będzie 'Afterparty' i liczyć sobie będzie 12 utworów. Więcej informacji tutaj (link zerżnięty z bloga Kultury jakby co).

A na koniec jeszcze takie dwie czepialskie historie.

Jazda autobusem bez muzyki czy też bez czegoś do czytania jest dosyć męcząca. Na szczęście w czeluściach swojego plecaka znalazłem taką PKP kopertę, co to do niej można sobie włożyć bilety żeby nie pogubić. I co na tej kopercie? Ano reklama. A konkretnie to PKP się reklamuje ze swoimi usługami - lecz nie typowo przewozowymi, a reklamowymi. Dowiadujemy się, że pociąg to super nośnik na reklamy, można je przecież umieszczać na oparciach siedzeń itp. itd. No niby racja. Ale nie o tym chciałem. Robiąc reklamę usług reklamowych (reklamę reklamy) wypadałoby przynajmniej zrobić korektę tekstu. Ale widocznie ten krok olano, bo mamy literówkę. Niby jedna literka, ale do cholery, od razu tracę wiarygodność do usług z jakimi się reklamują. Bo jaką mam gwarancję, że moich reklam nie powieszą do góry nogami, albo tyłem do przodu skoro nie potrafią bezbłędnie o tym co oferują napisać?

I deserek. Czekałem z tym, aż Komikslandia ruszy z kolejnym konkursem i się doczekałem. Od roku, czy nawet więcej, w każdym konkursie jaki ogłaszają, do wygrania jest The Art Of Hellboy HC (swoją drogą extra sprawa, dużo szkiców, pełno cało stronicowych malunków Mignoli i tym podobnych rarytasów). Na amazonie brak, w diamondcomics brak, a u nas jest i to pod dostatkiem. Ale nie do kupienia, tylko zawsze do wygrania. Może się czepiam (pewnie tak) ale jakoś mi to delikatnie śmierdzi.
Może nikt tego nie wygrywa?
A może ta/ten co wygrywa to już ma i nie odbiera?
A może szukam dziury w całym?
Wyjaśni mi ktoś?

Brak komentarzy: