środa, 1 lipca 2009

#196 - BFK: fotorelacja

Klikając w poniższą grafikę, można uzyskać dostęp do naszego świeżo założonego konta na Flickr'ze na którym jak na razie znajdują się jedynie zdjęcia z Bałtyckiego Festiwalu Komiksu. Jeśli ktoś spodziewa się golizny to polecam raczej galerię Daniela Chmielewskiego, bo u nas to same nudy, a gołe baby jeśli już to tylko narysowane (dobrze chociaż, że przez m.in. Davida Lloyda).. W każdym razie miłego oglądania!

A tak swoją drogą to polecam odwiedzanie naszego flickr'owego miejsca raz na jakiś czas - w najbliższych dniach dodam nowe galerie ze zdjęciami z zeszłorocznego spotkania ze Śledziem na Chłodej, czy też kilka z Międzynarodowego Festiwalu Komiksu w Łodzi (2008).
Ahoj!

6 komentarzy:

Daniel Chmielewski pisze...

Ha, jak banda ciot wyglądamy na tym panelu o blogach i serwisach. Musimy nauczyć się męskiego siadania w miejscach publicznych.

Super, że to wszystko obfotografowałeś. Bo już zaczynałem żywić obawy, że postronni ludzie będą znać imprezę tylko ze zdjęć zrobionych w Irish Pubie i mieszkaniu TeO.

Ystad pisze...

no kurde, liczyłem, że pierwszy wrzucę galerię ze spotkań ;> no a tu mnie arcz przegonił... ech życie :P
dobra galeria :)

Olga Wróbel pisze...

Świetna galeria, zawsze chcę taką zrobić, a kończy się tak, że piję gdzieś w barach całymi dniami, a potem nerwowo robię ze trzy zdjęcia.
Gratulacje!

Kuba Oleksak pisze...

Fotorelacja, jak fotorelacj, ale nigdzie nie ma arcza!

Ystad pisze...

arcz jest na kilku fotach na Alei ;)

Łukasz Mazur pisze...

Dzięki za miłe słowa - mnie się jednak ta galeria nie za bardzo podoba i brakuje mi w niej jakiegoś elementu w stylu (przysłowiowej chyba już) "dupy Sztybora".

@Ystad - może i byłem pierwszy, ale Twoja lepsiejsza jak nic ;)