piątek, 22 kwietnia 2011

#743 - The Batmans: Track 79 - Jakub Kijuc

Twórcą przedostatniego Batmana jest oczywiście Jakub Kijuc. Urodzony w Warce artysta w świecie komiksowym na dobre zaistniał pod koniec ubiegłego roku wraz z pierwszym numerem "Konstruktu" - zaplanowanej na kilkadziesiąt zeszytów historii, której wydawcą jest założona przez Kijuca Czarna Materia. Do tej pory ukazały się dwa papierowe numery oraz jeden internetowy, a kolejne już niebawem mają zawitać do kiosków. Lubujący się w postapokaliptycznych klimatach twórca w wydanych do tej pory komiksach zaprezentował dosyć prostą i oszczędną kreskę, jednak patrząc na niektóre z jego wcześniejszych dokonań widać, że talentu mu nie brak i że potrafi się odnaleźć w różnych konwencjach. Poczynania Jakuba Kijuca można obserwować na oficjalnej stronie wydawnictwa, blogu czy facebookowym koncie. (ŁM) Z poprawną odpowiedzią błyskawicznie przybył Piotr Nowacki, który tym samym dołożył do swego dorobku kolejne dwa punkty i znacząco zbliżył się do okupującego od dawna pierwsze miejsce Macieja Pałki. Za tydzień zapowiada się fascynujący finał zabawy! Zapraszamy i gratulujemy Jaszczowi!

Przedostatni Batman! Za tydzień finał naszej akcji, która zaczęła się w sierpniu 2009 roku. Jeśli mnie pamięć nie myli, to początkowo planowaliśmy coś wielkości 30-40 edycji. O jubileuszowym pięćdziesiątym Batmanie nieśmiało tylko rozmawialiśmy, tak żeby "nie zapeszyć". A tu proszę, półtora roku minęło i dobijamy do końca ósmej dziesiątki i końca całej zabawy. Początkowe przedstawianie pełnych grafik przerodziło się w konkurs, którego zasady ewoluowały przy kolejnych odsłonach, aby z czasem przybrać obecny kształt. Gdybyśmy zaczynali to raz jeszcze, to pewnie parę rzeczy byśmy jeszcze zmienili, ale może o tym napiszemy kiedyś w innym miejscu. Póki co zapraszamy do zgadywania twórcy przedostatniego Batmana. Podobnie jak w zeszłym tygodniu za prawidłową odpowiedź przewidujemy 2 punkty! Do dzieła! (ŁM)

7 komentarzy:

Piotr Nowacki pisze...

Jakub Kiyuc

Jacek Brzozo Kuziemski pisze...

Kijuc

Ystad pisze...

kurfać Jaszczu :> musiałeś ? :>

Jacek Brzozo Kuziemski pisze...

damn you, raz mogłem w końcu zgadnąć a tu jakieś jaszcze mnie wyprzedzają

Piotr Nowacki pisze...

Sorawka chłopaki, ale tylko ja mam szansę zrównać się z liderem. Matematyka jest nieubłagana, a ja od rana odświeżałem tę stronę:)

Robert Sienicki pisze...

No pięknie, Jaszczu. There goes moja wygrana. A już miałem pokonać Pałkę.

Maciej Pałka pisze...

@Jaszczu W takim razie trzymam za Ciebie kciukasy w przyszły piątek :)